Politica de returnare a produselor
,Cumparatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
1. Produsele comandate se dovedesc a fi neconforme cu specificatiile din oferta
Clientul poate solicita returnarea acestora pentru inlocuire cu acelasi produs iar costurile de transport vor fi suportate de catre Criss Leader Online. In cazul in care se doreste restituirea banilor si clientul nu doreste inlocuirea cu un produs nou, taxa de transport va fi suportata de catre client (48 LEI).
In cazul in care clientul opteaza pentru inlocuirea produsului primit cu alt model, este nevoit sa suporte taxa de transport.
2. Livrarea altor produse decat cele solicitate
Aceasta situatie trebuie semnalata imediat. Cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, sau poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii DOAR DACA ACESTE NU A FOST FOLOSIT. Daca produsul solicitat nu mai este in stoc se poate agreea inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare(clientul va plati diferenta de pret)sau cu un produs de o valoare mai mica (clientul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor). Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de Criss Leader Online
3.Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de
schimb al băncii dumneavoastră.
Pentru restıtuıre cu card va fıı nevoıe sa comunıcatı unuıa dıntre operatorıı nostrı contul IBAN sı NUME DETINATOR CARD
In decurs de 3-15 de zile de la acceptarea returului o sa se restıtuıe banii ın cont.
4. Clientul renunta la cumparare fara invocarea unui motiv in cel mult 14 de zile de la livrare
In acest caz, cumparatorul are obligatia sa notifice in scris Criss Leader Online ca renunta la cumparare, fara invocarea unui motiv, in termen de 14 de zile de la primirea produsului (numai in cazul produselor livrate prin curier sau posta) taxa de transport VA FI OPRITA DE DOUA ORI (40 LEI ).Aceasta situatie nu se aplica in cazul produselor cu greutati excesive In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. Criss Leader Online SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial.
Costurile de retur si de transport pentru produsele returnate sau inlocuite SUNT SUPORTATE DE CATRE CLIENT (40 lei Dus-Intos).Aceasta situatie nu se aplica in cazul produselor cu greutati excesive Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la retur (conform legii in vigoare).
In cazul in care produsul prezinta urme de utilizare si/sau avarii aduse de catre client sau lipsa ambalaj original se va mai percepe un procent de 20% din valoarea produsului.
Pentru produsele si/sau comenzile voluminoase/cu o greutate mare, costul transportului tur-retur va fi in functie de costurile achitate catre firma de curierat.
Banii vor fi restituiti intr-un cont bancar (orice cont bancar, nu doar al cumparatorilor) intr-un termen de 7-15 zile lucratoare.
Inlocuirea produselor sau inapoierea banilor, fara invocarea unui motiv, se face numai in urmatoarele conditii:
- In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu trebuie sa fie desfacut – produsul trebuie returnat sigilat;
- Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte.
Produsele nu pot fi returnate dupa desigilare sau folosirea o singura data.
5. Verificare colet inainte de acceptare.
Coletul trebuie verificat inainte de acceptare deoarece compania Criss Leader Online S.R.L. nu raspunde pentru produsele cu defectiuni fizice (indoituri, geamuri sparte, zgarieturi etc.).
In cazul in care coletul este acceptat de client, automat accepta cerintele mentionate mai sus si declara pe propia raspundere ca a primit produsul fara (indoituri, geamuri sparte, zharieturi etc.)
6. Comenzile cu deschidere colet la livrare
In cazul in care selectati obtiunea de deschidere colet la livrare, compania noastra nu isi asuma raspunderea pentru niciun fel de defect estetic sesizat ULTERIOR (indoitura, spartura, lovitura, etc.)
7. Produse care prezinta probleme estetice (lovituri, zgarieturi, socuri, crapaturi, sparturi etc)
Produsele care prezinta modificari fizice,lovituri,cioburi,zgarieturi,socuri mecanice sau electrice, trebuie semnalate in momentul primirii coletului! Daca un produs prezinta orice fel de problema si aceasta nu a fost semnalata in 24 de ore de la primirea coletului, returul produsului NU VA FI ACCEPTAT.